Arhiv

 
 

Vsi prispevki

 
  • Izobraževanje na daljavo 19.-23. 10. 2020

    Spoštovani dijaki in starši,kot je bilo objavljeno že v medijih, s ponedeljkom, 19. 10. 2020, pričenjamo z izobraževanjem na daljavo, ki bo zaenkrat trajalo samo en teden, do vključno 23. 10. 2020.Učitelji bomo pri svojem delu uporabljali enotno komunikacijsko pot: spletno učilnico eAsistenta, aplikacijo ZOOM in snemanje razlage v naprej.Pouk bo potekal po urniku. Dijake prosim, da k delu pristopijo resno in se sproti odzivajo na poslano gradivo, obvestila o delu preko videokonferenc.Ker se okužbe dogajajo zaradi stikov v času izven pouka, ravno tako prosim vse dijake, da splošna navodila in priporočila Nacionalnega inštituta za javno zdravje o preprečevanju širjenja […]

     
  •  
  • MLADI VARUHI RISOV NA GIMNAZIJI KOČEVJE

    V okviru projekta LIFE Lynx – Reševanje risa v Dinaridih in JV Alpah pred izumrtjem so dijaki in učitelji izbirnega ITS-GRETA organizirali predavanje, ki je prispevalo k boljšemu poznavanju biologije in varstva risa ter  informiranju o aktualnih spoznanjih. Obiskovalci so si lahko ogledali kožuhe naših velikih zveri, njihove lobanje, iztrebke, odtise šap, foto pasti in  telemetrične ovratnice. Sledila je delavnica, pri katerih so dijaki spoznali metodo ocene števila osebkov v populaciji, in okrogla miza med različnimi deležniki, kot so lovci, rejci, naravovarstveniki in predstavniki ministrstva. Dijaki, ki so se v vloge odlično vživeli, so kljub prepričljivemu nastopu mnenja, da je treba […]

     
  •  
  • Mi radi beremo #BERITUDITI

    Na lep sončen dan, 29. septembra 2020, smo se dijaki 3. letnika gimnazije odpravili na  Rudniško jezero v Kočevju in najprej na pomolu brali poljubne knjige, ki smo jih prinesli s sabo. Sedeli smo na toplem soncu in se imeli lepo. Mirna okolica jezera je pripomogla k sproščujoči izkušnji  in nas za nekaj časa odpočila od običajnega šolskega nemira. Branje v lepi naravi lokalnega okolja, spokojnost dopoldneva in osredotočenost na branje so nas usmerili v zavedanje,  kako izvrsten je lahko čas, preživet s knjigo. Skoraj vsi smo se strinjali, da bi moralo biti takih trenutkov več. Dogodek BRANJE V NARAVI […]

     
  •  
  • Vrstniško partnerstvo

    Vse dijake vabimo, da se priključite projektu VRSTNIŠKO PARTNERSTVO na Gimnaziji in srednji šoli Kočevje.   Gre za projekt medsebojnega dela in pomoči med dijaki šole. Najbolj priljubljeni obliki vrstniškega partnerstva sta skupno učenje dveh vrstnikov in različna pomoč sošolcem ali ostalim dijakom šole (učna pomoč, pomoč pri organizaciji dela, pridobivanju zapiskov …). Za sodelovanje pri vrstniškem partnerstvu se lahko javijo vsi tisti, ki: potrebujete pomoč pri učenju. Na šoli vam bomo poiskali dijaka ali dijakinjo, ki bo v čim večji meri uresničila pričakovanja glede oblike pomoči in sodelovanja.bi želeli nuditi pomoč. Tudi v letošnjem letu si želimo pridobiti nekaj […]

     
  •  
  • Podjetniški natečaj za poslovno idejo

    Dijaki 3. letnika ET v okviru predmeta podjetništvo vsako leto pripravljajo poslovne modele za svoje podjetniške ideje in se pripravljajo na državno tekmovanje (POPRI in druga). Letos so se 3 skupine prijavile na Podjetniški natečaj za poslovno idejo. Na Fakulteti za ekonomijo in informatiko v Novem mestu se je 18. 6. 2020 skupina, ki jo sestavljata Nastja Stevanič in Nejc Pungeršek, uvrstila v finale, 22. 6. 2020 pa izvedela, da je bila njuna ideja o lončku z žepkom najboljša. ČESTITAMO!  Mentorica Ivana Ciglič

     
  •  
  • Prvo mesto za film na državnem tekmovanju

    Žiga Lindič Murn, Jure Fotivec, Din Dervišević in Tjaša Grabrijan iz 2. b gimnazije so na državnem tekmovanju  Slovenščina ima dolg jezik, Književnost na filmu 8 dosegli 1. mesto v tekmovalni kategoriji 1. in 2. letnik gimnazije. Komisijo je v filmu Back to the  Vodnik prepričal humoren in ustvarjalen pristop v aktualizaciji Vodnikovega Dramila. Je torej zdaj čas za vrnitev k Vodniku ali za pot v prihodnost? Premislite ob ogledu filma. Nagrajeni film je nastal pri pouku slovenščine v sklopu državnega projekta Objem. Dijaki 2. b programa gimnazija so navdušeno raziskovali Vodnika in njegov čas, kritično presojali njegova besedila in se z ustvarjanjem filma odzivali na prebrano, pri tem jim je […]

     
  •  
 
 
 
 
Dostopnost